Bribie Island in the pouring rain... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu Bribie Island in the pouring rain... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu

Bribie Island in the pouring rain...

Door: Babette

Blijf op de hoogte en volg Robin en Babette

12 Februari 2008 | Australië, Sydney

12 februari:
Omdat het weer in Byron Bay betrok zijn we vanochtend vroeg (nadat we door een agent ruw gewekt zijn; we mochten niet camperen bij het strand flauw hoor!) richting 'the Sunshine Coast' vertrokken. Maar je raadt het al...geen sunshine te bekennen. Volgens de locals is het aan de kust vijf jaar droog geweest en kennelijk moet dat nu ingehaald worden (helaas voor ons). Alles heeft te maken met de cycloon El Ni~na. We zijn nu op Bribie Island/net iets onder de Sunshine Coast en net boven Brisbane/'t regent dat het giet al twee dagen. Dus maar een internetspot opgezocht en het visitorscentre...Wat een aardige mensen daar!

• 12 Februari 2008 - 02:26

Robin En Babette:

PS I bedankt voor de extra foto's die we gekregen hebben. We weten helaas alleen niet van wie, dat meldt de provider van deze site ons niet. Maar hartstikke bedankt! We zijn wel een beetje nieuwsgierig naar de anonieme gever :-)

PS II we hebben nu 300 foto's dat moet genoeg zijn voor deze reis ;-)

• 12 Februari 2008 - 08:09

Nico, Wil,Jerney:

Sorry, wij zijn het niet, ook niet bij stilgestaan. Jammer voor jullie van die regen, maar jullie vermaken je zo ook wel. Er is altijd wel wat te zien of te doen. Veel liefs en dikke kussen

• 12 Februari 2008 - 12:04

Henny& Gerda:

Ja dat hadden jullie kunnen verwachten,die ausie was natuurlijk vreselijk jaloers vooral met die kaarsjes en zo die dacht nou is het genoeg geweest zo'n wild romance kappen die handel Ha Ha maar geen bon zo zijn ze daar ook weer!
    He Robin(Piet de leugennaar weerman uit Fryslan)Die el Nino is toch van 4jaar geleden geen idee van gehad dat daar nog de naween merkbaar van zijn.
    Maar alle gekheid op een aquliptusstokje voor de rest mogen jullie toch niet klagen wat het weer betrefd en voor het andere al helemaal niet!
    Ben nog steeds stinkend jaloers op jullie!
    Blijf goed op elkaar passen!
    Groetjes Henny en Gerda

• 12 Februari 2008 - 15:18

Hansie-harley:

Niet zeuren na regen komt zonne schijn.Ik wil wel ruilen met jullie dan neem ik de regen wel op de koop toe.Jongens geniet er van.H

• 12 Februari 2008 - 17:49

Je Broertje:

hey hey ik heb die ruimte ook niet gegeven maar goed wel aardig van wie het komt van die persoon.
    jammer man van die regen hoop dat jullie nog veel leuke dingen kunnen gaan doen ondanks de regen liefs en kus Ramon

• 13 Februari 2008 - 08:34

Ingrid:

Regen daar, je kunt het je niet voorstellen. Wel lekker fris misschien? Al lijkt alles op jullie foto's toch heel groen. We volgen je goed, Babette, 't ziet er fantastisch uit daar.. 't Schiet alweer op tot we je weer in 't echie zien, maar jullie hebben vast nog niet heel veel zin om weer in Nederland te zijn!
    In Hengelo sjokt alles het gewone gangetje. Rob heeft veel freelancers geworven, dat is wel handig. Al denk je steeds: wie is dat ook alweer? En we zijn zo langzamerhand helemaal geintegreerd, radio en tv. En Chantal is zwanger: 't kind komt in augustus. En Judith is terug, helemaal heel en stralend.
    Dat de regen maar gauw mag stoppen! Goeie reis verder.