Skien in Oostenrijk was top! - Reisverslag uit Hopfgarten, Oostenrijk van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu Skien in Oostenrijk was top! - Reisverslag uit Hopfgarten, Oostenrijk van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu

Skien in Oostenrijk was top!

Door: Babette

Blijf op de hoogte en volg Robin en Babette

09 Maart 2008 | Oostenrijk, Hopfgarten

Als afsluiter van onze reis in Australië, nog even een weekje op wintersport! Dat was echt superluxe. Heerlijk met Babette haar ouders mee naar Tirol. We hebben genoten van de sneeuw, zon, het skiën en snowboarden, de natuur en elkaar!Foto's volgen zodra de internetverbinding is hersteld.
Veel liefs en fantastisch dat jullie ons op deze manier gevolgd hebben. Lieve collega's tot snel...(stiekem hebben we iedereen wel een beetje gemist)

• 09 Maart 2008 - 09:35

Joop & Hettie :

Goed om te lezen dat jullie zo'n heerlijke tijd hebben gehad, maar ook fijn dat jullie weer gezond thuis zijn aangekomen. Ga lekker nagenieten. Sterkte de komende week bij het oppakken van de dagelijkse bezigheden. Zie jullie binnenkort. Lieve groetjes

• 09 Maart 2008 - 10:31

Je Broertje:

heeeeey super dat jullie nu echt helemaal terug zijn liefs en knuf van mij

• 09 Maart 2008 - 12:17

Henny:

Lekker dat jullie zo genoten hebben,
    Maar nu is het weer aanpakken geblazen,er tegen aan en Robin zorg dat die Harley op de weg komt dan kan je met ons meegenieten de weekendjes dat wij op stap gaan en Babette meenemen natuurlijk.
    Voor onderdelen kan je ook terecht bij Backcorner in Doetinchem op de melkweg 8a bij Freddy en Jan beide al jaren lid van Hdcn. ze zijn open op vrijdag en zaterdag zestaan in het club blad bij Oost.
    Ga jullie zien,knuffel Henny & Gerda.

• 09 Maart 2008 - 12:39

Andre En Ricky:

Het is afgelopen jongens, het gewonen leven gaat beginnen, maar fijn dat jullie het geweldig hebben gehad op wintersport. En leuk dat wij hebben mogen genieten van jullie verslag, heel erg bedankt.
    Veel liefs en groetjes van ons

• 24 Maart 2008 - 13:12

Peter En Erika:

Hey, Wij hebben jullie foto's met veel plezier bekeken.
    Zijn hele mooie foto's. Krijgen zelf ook weer vakantie kriebels.

Doei.