Bye bye Australia - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu Bye bye Australia - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu

Bye bye Australia

Door: Babette

Blijf op de hoogte en volg Robin en Babette

28 Februari 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Deze week zijn we aangekomen in Nederland. Maandagochtend hebben de de rugtassen ingepakt. Overdag hebben we nog een wandeling gemaakt door de nieuwste botanische tuin van Brisbane. Wat een bijzondere stad! Naast een mooi CBD, met diverse chique winkels zijn er twee botanische tuinen, een mooie boulevard op de South Bank, veel musea en gallery's - In een daarvan is nu tentoonstelling van Andy Warhol- en een kunstmatig stadsstrand met wit zand, blauw water (zoetwater met veel chloor) en heuse strandwachten. (Die zie je hier echt overal ook in baaien waar nauwelijks golven zijn. Ze plaatsen vlaggen en alleen daar binnen mag je zwemmen. Bij hoge golven en veel stroming natuurlijk fantastisch dat ze er zijn, maar bij weinig golven en geen stroming voel je je toch een beetje bemoederd.) Na de wandeling waar we nog twee mooie varanen hebben gezien gegeten in Little Stanleystraat; om tegen de avond langzaamaan naar het vliegveld te gaan voor een vliegreisje van 24 uur.... :-)
Via Singapore en Dubai waar we een tussenlanding hadden zijn we in Dusseldorf aangekomen. Babette haar vader heeft ons daar opgehaald. Ook wel weer fijn om thuis te zijn!!! (En en ruimte die je opeens hebt! Dat is heel apart na 4 weken in en om een campervan geleefd te hebben). Zoals we al zeiden op naar onze volgende reis: een weekje wintersport in Oostenrijk. De foto's volgen snel.

• 28 Februari 2008 - 19:52

Margot & Arnold:

Hoi Robin en Babette,
    Gelukkig weer heelhuids thuis na een mooie en onvergetelijke vakantie.
    Groetjes

• 28 Februari 2008 - 20:05

Yvonne:

Hai, zo ook weer lekker om terug te zijn hè??
    Groetjes....

• 29 Februari 2008 - 06:48

De Oude Man:

Dag lieve mooie vrouw en Robin,

Weer terug in Nederland na een fantastische reis.
    Wat zullen jullie hebben genoten.
    Hier - het thuisfront - was stinkend jaloers.
    Prachtige verhalen, mooie foto'...
    Weer terug in Nederland dacht ik, ik zie Babette dus maandag weer op de redaktie ..maar nee hoor ..wintersport ....
    Toe maar ....
    Onder het motto geniet van het leven ....ga ik naar mijn werk.
    Heel veel plezier in Oostenrijk.

De oude man

• 29 Februari 2008 - 14:05

Kaat:

Welkom thuis skatjes...

fijn om thuis te zijn??? dat zeg je over een paar dagen niet meer hoor.. haahhaaha

kusss

• 29 Februari 2008 - 15:03

Hansie-harley:

jongens welkom thuis.Haal nu de motor maar uit de motten ballen,want er liggen een hoop K.M te wachten.Groeten.Hans

• 01 Maart 2008 - 09:12

Andre En Ricky:

Welkom thuis, wij hebben ook een prachtige reis gehad.Geweldige verhalen die wij hebben kunnen lezen van jullie verslag dank jullie wel daar voor maar fijn dat jullie weer thuis zijn. Groetjes van ons

• 01 Maart 2008 - 15:42

Ingrid:

Welkom thuis jongens. RobV vertelde dat jullie al bijna niet meer wisten dat Nederland-Europa bestond! Heerlijk, zo je hoofd leeg maken van al dat gedoe hier. Op de redactie werd de laatste weken al vaak gezegd: komt Babette al bijna terug? We kijken naar je uit hoor en dat zal bij Robin ook wel zo zijn in de kazerne. En naar alle foto's en verhalen natuurlijk. Houd je nog even heel in Oostenrijk! Tot gauw ziens.