Enjoying beachlife Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu Enjoying beachlife Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu

Enjoying beachlife Byron Bay

Door: Babette

Blijf op de hoogte en volg Robin en Babette

10 Februari 2008 | Australië, Byron Bay

Oeff...lang niets geschreven om iedereen en onszelf update te houden. Na drie dagen Sydney zijn we langzamerhand naar het noorden getrokken. Via Newcastle, Forster en Coffsharbour. Veel gezien.
De internettijd is bijna op dus morgen weer meer nieuws van het Robin en Babette reisfront.

Vanaf Melbourne hebben we er nu zo'n 3000 km op zitten. Tot snel!

• 10 Februari 2008 - 04:01

Juud:

B en R - hoe was Sydney? Wat hebben jullie daar allemaal gedaan? Emily vond t super dat jullie haar hebben opgezocht in Elanora Heights, ze was zo verbaasd dat jullie toch waren gekomen en die bus vond ze helemaal top!

En nu lekker in Surfers paradise Byron bay, een echte hippy town, erg gezellig!

Enjoy the beach!!!

XXX

• 10 Februari 2008 - 10:37

Henny & Gerda:

Zijn jullie de Harborbridge nog overgelopen (over de bogen heen)of mocht het niet vanwege het slechte weer?Nog veel plezier en minder regen.Doei Henny & Gerda.

• 10 Februari 2008 - 11:13

Hier Je Broertje:

leuk om even weer wat te horen van jullie en leuk kaartje hoor dank je leuk ik hoor wel weer later van jullie hier doei doei Ramon

• 10 Februari 2008 - 18:12

Tonny En Boris.:

Gelukkig is er dan ook nog de telefoon!!!!
    Vrijdagnacht niet in slaap gekomen dus bellen.
    Jullie hebben er langzaam heel wat km.opzitten.

Ook in Bulgarije zijn ze jullie op het spoor. Wij zijn benieuwd of ze ook nog wat laten horen!

Liefs en dikke kus van ons.