Perth sea-aqarium - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu Perth sea-aqarium - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu

Perth sea-aqarium

Door: Babette

Blijf op de hoogte en volg Robin en Babette

21 Januari 2008 | Australië, Sydney

Laat in de middag naar Hillary gereden. (We moesten eerst even de huurauto om de hoek gooien) Een vriend van Hans werkt in het zeeaqarium en heeft gratis kaarten geregeld. Super!
Nog nooit zulke grote reuzemanta's, stingrays en verschillende soorten haaien (reefshark, grey nurse, wobbagong en whaler) in het echt gezien. Ook de twee zeeschildpadden en seadragons zijn fantastisch.

• 21 Januari 2008 - 14:22

Mirjam:

Hee hoi collega en Robin!

Heb net alle foto's en berichtjes bekeken, gaaf hoor! Niet te geloven dat jullie nog maar een paar weken weg zijn, lijkt veel langer door alles wat jullie al gedaan hebben. Veel plezier daar nog en geniet ervan! Ben benieuwd naar de nieuwe verhalen.

Liefs,

Mirjam

• 21 Januari 2008 - 14:46

Vin En Jacq:

Hi There!

Wat leuk om alles wat jullie doen zo te kunnen volgen! En wat een prachtige foto's! Ziet er allemaal geweldig uit! Vooral omdat wij hier alleen maar regen hebben!!! En windkracht 8 ofzo! Geniet lekker van elkaar en de sfeer, je mist hier niks!

xxx

• 21 Januari 2008 - 14:46

Andre En Ricky:

Wouw man, dit is toch echt geweldig, wat een leuke verslagen, geen wonder dat je bij de omroep werkt. Je kan het prachtig vertalen hoor. Vind het leuk om die reis met jullie te maken, geweldig.
    Het lijkt of jullie al heel lang weg zijn, wat hebben jullie al veel gezien.
    Dag lieve mensen kijk uit naar het volgende.

Andre en Ricky

• 21 Januari 2008 - 18:15

Hier Je Broertje:

Heey zussie & Robin

leuk man dat jullie er gratiz in konden man leuk hoop dat jullie nog meer mooie dieren gaan zien en ook als jullie nog gaan duiken daar dan zul je echt denk ik wat mooie dingen gaan zien denk ik zo want ik neem aan dat jullie nog een duikje gaan maken daar nou heeeeeeeeel veeeeeeeel liefs van mij.

• 21 Januari 2008 - 21:47

De Oude Man:

Lieve mooie vrouw en Robin,

Pfffffffffff indrukwekkend.
    The time of your life?
    Het ziet er allemaal prachtig uit.
    Geniet vooral.
    Vandaag al drie keer kletsnat geregend.
    In mijn tuin staat voor het eerst het gras bijna onder het water. Het water kan niet meer weg.
    Dus geniet van de zomer in Australie .....
    Coooooool

De oude man

• 22 Januari 2008 - 14:19

Anita:

he luitjesss wat gaaf wat je allemaal al hebben gedaan en je schrijft er ook een hele verhaal van gaaf hoor !! niet meer zo vroeg sms he!! bedankt voor je berichtje geniet maar lekker dikke vette kusssss

• 22 Januari 2008 - 21:42

Anzie..:

Hey,

Robin wou je d´r niet even bij in duiken rescue diver.. ha ha .. Dat gaat goed daar .. have fun en besos uit quatamale..

• 23 Januari 2008 - 13:29

Mirjam En Mart/Pa:

hallo vakantie-gangers wat hebben jullie al veel gedaan en mooie dingen gezien. Erg leuk dat we via deze side mee kunnen kijken! Geniet er maar van het is jullie gegund.Tot het volgende bericht maar weer, dikke kus van ons

• 23 Januari 2008 - 17:30

Silvio En Gonny:

Hi Babette en Robin,

Wat zijn jullie daar geweldig bezig zeg!
    Geniet van deze fantastische reis. Wij gaan jullie op deze manier volgen. Leuk!

Liefs

• 23 Januari 2008 - 20:57

Commandopost Devente:

Hallo Deventer, hallo Amsterdam!

Hoog skippy-gehalte daar Down Under. Leuke foto's! Zijn jullie springspiertjes inmiddels ook een beetje ontwikkeld? Of is dit een hele rare vraag van een wereldvreemde verslaggever. Ga maar lekker lief doen met elkaar - en met de vogels en de vissen en de skippy's, de spiders en de snakes. Have fun daar aan de andere kant van Planet Earth. En pas op voor pijlstaartroggen! Was Steve - in a while crododile - Irwin ook dol op.....

De ballen en laat ze niet vallen!
    Groetje Bartje K.

PS: Valt er nog wat te blussen daar?

• 24 Januari 2008 - 17:49

Ricky:

Hoi Barbette en Robin waar zijn jullie nu??? Wat een prachtige vissen, mooi hoor.
    Veel liefs Andre en Ricky

• 24 Januari 2008 - 20:02

Hettie En Joop:

Hebben jullie verslagen en foto's gezien en gaan het zeker verder volgen.
    Liefs