Beautiful.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu Beautiful.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin en Babette Harbering - WaarBenJij.nu

Beautiful....

Door: Babette

Blijf op de hoogte en volg Robin en Babette

16 Januari 2008 | Australië, Sydney

We zijn sinds 2 dagen in the Margaret River Region. De streek is bekend om zijn mooie (veelal verlaten) stranden, surfen (als je dat niet doet hoor je er niet bij), wijnproeverijen, kunstwinkeltjes en vliegen (aaagghhh!!) We zijn maandagochtend vertrokken uit Wanbro Sound, bij Hans. Hij heeft ons zijn campingspulletjes meegegeven. We zijn alleen de slaapzakken vergeten (en laat het hier nu overdag rond de 30-35 graden zijn en 's nachts rond de 10-15 graden) hebben we besloten cheapy hotelletjes op te zoeken. Nu zitten we in het plaatsje Margaret River, maar eerder hebben we ook Bunbury, Busselton (de langste pier van het zuidelijk hafrond; bijna 2 km de zee in), Yallingup bezocht. Daarover later meer. Vandaag hebben we een super mooie tocht gemaakt: eerst naar Surferspoint en Gunarup Beach, toen grotten bezocht en lekker op het strand van Conte gelegen. Wat een paradijsje; je kunt al je kleren uitrekken en op het witte zand gaan liggen. De baai is super blauw en er is vrijwel niemand te bekennen. Je kunt hier niet te lang op het strand liggen; de zonnekracht is hier echt heel sterk/hoog.
We houden wel van wat zon, maar als je je niet met factor 30 of meer insmeert dan verband je levend. Vanaf het strand zijn we naar Caves Works geweest en daarna naar Augusta; daar grenst de Indische Oceaan aan de South Ocean en is een mooi uitzicht dichtbij vuurtoren. We zijn helaas te laat om de walvissen te zien migreren. Hier worden ze tussen sept. en dec. regelmatig gezien vanaf het land. Ze gaan hier in het hostel internet afsluiten, later meer vanuit South West Australia. G'night mates!

• 16 Januari 2008 - 11:23

Ricky:

Hoi jullie daar in dat verre australië, wat een verslag, mooi hoor.En dat het zo warm is heerlijk,leuk om het zo te volgen. Het ga jullie goed, en geniet.
    Liefs Ricky

• 16 Januari 2008 - 11:38

Wil&nico:

Hoi jongens, ik vind de verhalen zo fantastisch. Wat een groot land hé, van de week was hier op tv ook een verslag over Australië, was daar momenteel heel droog, dat het 's nachts zo afkoelt dat is wel weer prettig. Hier dinsdag de hele dag geregend, nu een beetje zon.
    Dikke kus, kijk uit voor de slangen!

• 16 Januari 2008 - 11:49

Hansie Harley:

Prachtig verslag,ik geniet er van. Hans

• 16 Januari 2008 - 12:12

Je Broertje:

Heeey hoi hoi weer de eerste die wat in gaat ja dat heb je he als je niet werkt :lol: dan kan ik mooi al jullie, mooie verhaaltjes lezen en al die mooie foto's bekijken.

ene niet te veel bloot gaan liggen he op die mooi en onverlaten bounty strandjes he :roll: 8) echt super om te lezen allemaal wat jullie ondernemen en mee maken daar zo veer weg van Nederland

• 16 Januari 2008 - 14:13

Mirjam:

Heerlijk dat jullie het zo fijn hebben stuur wat zonnestraaltjes hier heen! Ik zou wel een seven over jullie schouder mee willen kijken.Hier alles oke, Mike komt zaterdag weer thuis gelukkig! Passen jullie ook goed op elkaar en geniet, geniet maar ,dat doen jullie wel zo te lezen Dikke knuffel van Mirjam

• 17 Januari 2008 - 12:22

Juud&Gus:

Hmmm, zo te lezen zijn jullie al helemaal verliefd op Ozz, wat hebben jullie al veel gedaan!!!! Geen enge beesten gezien tijdens het camperen, oh nee, jullie lekker in een hotelletje gegaan. Kijk uit voor de red backs en de huntsman spiders (ieieieiei!!)

Dikke zoenen uit Camelland!!!

• 17 Januari 2008 - 12:26

Vinnie En Jacqueline:

Hé Ossies,

Klinkt allemaal geweldig daar! En wat een gave foto's met die skippy's! Geniet lekker! Wij volgen jullie verhalen! Groetjes en knuffels,

• 17 Januari 2008 - 14:10

Tonny &Boris:

Jullie hebben er al heel wat kilometers opzitten en zijn nog maar aan het begin! Geweldig allemaal wat jullie meemaken. We merken dat jullie volop genieten.Heel leuk ook de foto's met de kangaroes.

Dikke knuf en kus van ons.

• 17 Januari 2008 - 18:33

Danny:

Hey Rupie en Babs! Ben echt jaloers als ik jullie verhalen lees en foto's zie! Heel mooi allemaal! Ik verwacht eigenlijk wel nog wat 'Steve Irwin' video's van Robin... :-) Groetjes!

• 18 Januari 2008 - 13:23

Boris:

Hoi skippie`s,
    in mijn dromen ben ik ook met jullie in Australie.Don`t afraid,take a forward!!!
    Fantastic !!!

xxx Pappie

• 18 Januari 2008 - 16:57

Je Broertje:

heeeeeeeey ozzie's hoe is ie daar ik hoop dat alles oke is daar mooie fotos weer jammer dat jullie die walvissen niet hebben gezien dat het in september is jammer maar dat zal de pret niet minder maken denk ik zo nou ik typ snel weer iets naar jullie lief en knuffels Ramon